Tema: Re: zmogaus/firmos sijos pastatymui.
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-24 15:13:09
galimas daiktas. Taciau kaip ta sija zadi namuose sujungti? Suvirinti? Bus per viduri suvirinta sija? Jeigu nera sienos 9 aukste ir nieko sija nelaiko-kam jinai isvis reikalinga? Reikia ziuret i lubas-jeigu plokste nera istisine, ziurek, kad ant galvos neuzkristu. Bendru atveju,  negalima-PIRMA ISPJAUTI, o paskui sutvirtinti :) Todel dedamos dvi sijos, apipus sienos, kuria ruosiamasi naikinti. Kol sijos neperima apkrovos-sienos negalima salinti! Kas lubas laikys, kol ta suvirinta sija pakisi? Plius-kolonos turi remtis i perdanga, maciau gudruciu, kurie ant mediniu grindu state :)

Kai turesi konstrukcini projekta-nepatingek pasidalinti. Na, jeigu gali:     manosoftas eta gmail. com

P.S  Buk atsargus, kad bedos likusiam gyvenimui neprisidarytum. Jei rasi koki nelegala, plokstes prispausta-jo seimai alga visa gyvenima mokesi.