Tema: Re: zmogaus/firmos sijos pastatymui.
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-24 14:31:36
per firma-apie 6000lt, o gal dabar ir brangiau.   Nes: 1) pirmiausia ispjaunama skyles kolonoms, paskui istatomos suvirintos kolonos, uzdedamos sijos, jos iverziamos, suvirinamos tarpusavyje ir tik po to pasalinima siena. Laikas, metalas, virinimo darbai bute, daznai sija tenka su kranu per langa kelti, nei neuzsisuki su ja laiptineje. Baisoka .........Cia pagal mano matytus projektus.