Tema: Re: Nekilnojamo turto agentura
Autorius: eimaz
Data: 2010-11-24 10:43:38
30km nuo vilniaus 10k lt uz ara? :) cia kada tokios kainos buvo? dabar
paciame Vilniuje (Gineitiskese, Tarandeje, jau nekalbant Pavilnyje) po 15k
lt uz ara sklypu galima isigyt. Avizieniuose, Klevineje, Pilaiteje jau ir
dabar po 10k lt rasi uz ara.
del patarimo dalint sklypus, tai teisingai. ZU dabar isvis niekam
nereikalingas, ypac Vilniuje. jei kas ir pirks, tai pirks del priezasties,
keist paskirti ir dalint i sklypus. dar reikia ziuret ir kaip su
komunikacijom.