Tema: Re: Nekilnojamo turto agentura
Autorius: Arj
Data: 2010-11-24 09:48:26
Jei ten statyba galima, tai 1ha dalink 8-9 sklypus po 11-12 aru, daryk bendra plana (ta prasme to 1ha ribose) ir
pardavinek kaip sklypai namu valdoms.
Gausi bent po 10kLt uz ara, cia jei atstumas nuo vilniaus ~30km (na yra nuanasu, gali daugiau, gali maziau).
Jei pardavinesi kaip zemes ukio paskirties ir ten statybos negalimos, tai ziurek gali buti ir salia vilniaus problema uz
3kLt/aras parduoti :)

Nes norinciu apie vilniu statytis nama - pilna, norinciu dirbti zeme - nerasta :)