Tema: Re: ARKO ar kermaika?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-23 23:22:26
Keramikai esu rades TOOOKIU kaisciu kur noredamas neislupsi... ir be
jokiu chemiju. Jei pradedant dirbti su spec daiktais angoms, tai tada
pasirinkimas plateja, ir be to vertikaliam gniuzdymui (boilerio ar pan..
kabinimui) keraminiai blokeliai manau atsparesni. Be to jie maziau
igeria dregme, kas buna gana aktualu po statybu ja isvarinejant savo
sildymo saskaita.....

--
MaRiUs

Kaunas