Tema: Re: ARKO ar kermaika?
Autorius: Ostapas
Data: 2010-11-23 22:37:55
?
o su tvirtinimu į arko viskas tikrai normaliai? Pas mane Siliblokas, pirmas
aukštas iš M24 - tai ploniausioj vietoj ~4cm gaunasi - sunkiems daiktams
(kaip pvz boileris) tvirtinimas jau kiek komplikuotas turėtų būti... Antras
aukštas iš M18, ale šitų dar nematavau kažkaip... bet man regis dar mažiau
išeina :(