Tema: Re: Kas Vilniuje gali pamatuoti radon� gyv. name?
Autorius: eSSas
Data: 2010-11-21 20:41:59
2010-11-21 19:50, Ričardas Čepas rašė:

> Ir kas čia nenormalaus, kad žmonės nesivadovauja principu „a my takaja
> nacija, nam .... radiacija“? Ką tas bendro turi su „ypatingomis
> sturktūromis“, radono gali būti bet kur, skiriasi tik tikimybė jam
> pasitaikyti po konkrečiu namu ar ne, o jei namas pastatytas skylėtais
> pamatais ir daugiau siurbia dujų iš grunto, tai jo ir bus patalpose daug
> daugiau nei normaliai.

Papasakok plyz daugiau apie tai, kaip skyleti pamatai siurbia duja is
grunto. Labai idomu.

> JAV radonas skelbiamas antra dažniausia plaučių vėžio priežastimi po
> rūkymo, 21 000 mirčių per metus. Matuoja jį visur, ir visur pasitaiko
> pernelyg didelių koncentracijų, ne tik kalnuose.

Kaip taisykle - kalnuose ar ten, kur yra dideli granito masyvai. Kuri is
siu salygu ispildyta autoriaus gyvenamoje aplinkoje? O gal Visuomenes
sveikatos centras turi duomenu apie padaznejusius plauciu vezio atvejus
Pumpuriskese?

Man truputi smalsu, kaip daznai pirmines uzklausos autorius matuoja
geriamo vandens sudeti

S.