Tema: Re: OT: Pelesis kaip ji isnaikinti
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2010-11-19 07:40:12
Audriau,
Kaip tik pas mane reiktų vienam kamputy pelėsį nuchlorint. Turiu kaip
tik natrio hipochlorido (koncentracijos nepamenu, tirštumo panašiai kaip
aliejus). Bandyčiau su kokiu penzeliu patepliot ale pasistojo klausimas
ar su grynu nebus taip sakant "za žirna"? Kiek siūlai skiest? Ir per
kiek maždaug laiko išsivėdina iš patalpos (tame kambaryje vyksta
miegojimas)?
Ir ar labai pize nuo to velnio atsitinka pvz laminatui ar
plastikiininininiams lenkiškiems plintusams (persiprašau, grindjuostėms)?

:)