Tema: Re: Pelesis kaip ji isnaikinti
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-17 14:46:33
taupykit pinigus, ACE blue, puse litro uz 5LT, paskaitykite sudeti,
identiska tiems atipelesiniams super duper chemikalams, as viena kampa
valiau su super duper 25LT kainuojanciu chemikalu, kitus su ACE abu
nebepelyja :)
zinoma po viso to, sildymas ir vedinimas, kitaip niekas nepades ir pelesis
vel isiveis.