Tema: Re: parketo lakavimas
Autorius: rytis
Data: 2010-11-18 12:36:02
Liko tu geru meistru i valias , tik kad jie butent ir nenori nuodytis :))
Smarves uostymas neapsrendzia meistro darbo kokybes t.y du visiskai
nesusije dalykai.

O kad skiedikliniai produktai (lakai,dazai )tvirtesni nei vandens
pagrindo isdalies sutinku, ko nepasakyciau apie skiediklinio pagrindo
klijus. Visgi labiau reiketu ziureti i pagrindini lako komponenta, o ne
i risancia/skiedziancia medziaga. Kas siuo atveju yra arba skiediklis
arba vanduo. Ir kuo 'agresivesne' medziaga nauodojama pagrindu tuo
skiedikliai agresivesni..

Man tik keista kad esam EU bet sitoj vietoj jokio VOC/loj normos
negalioja.. ir kolkas leidziama siuos katalitinius/rugstinius lakus
pardavineti . Beje Nuo 2010 si norma dar sugrieztinta.