Tema: Re: parketo lakavimas
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-18 11:11:26
mano vienas kolega turi susidejas parketa pries ~20m, per ta laika isbande
keleta skirtingu laku ir padare isvada, patys geriausi lakai tie kurie
labiausiai smirda :D o visu geriausias, kazkoks senas rusiskas, kuris smirda
ypatingai :), dabar pavadinimo nepasakysiu, bet manau jeigu meistrai ne
vakar savo versla pradejo turi zinoti.