Tema: Re: Uzdelsto veikimo bomba [Dydis: 35.1 KB]
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-17 18:31:39
S54 rašė:
> Trisakis/ventilis skalbimo masinai pajungti po 5 metu eksploatacijos
> vidurnakti pradejo purksti per itrukusi korpusa.
> Visas tas galas, kuris uzsisuka ant sriegio, buvo sutrukinejes, atsukant
> subyrejo i atskiras dalis.
> Pirktas senukuose. Patarimas - idemiai apziureti ir paieskoti korpuso
> itrukimu, jei turit toki dziaugsma namie.

Pasitikrinau. :-)
Yra pastebėjimas: trūko pratekamosios galas, kurios sklendė
nereguliuoja; jei tas kitas galas nueina į klozeto bakelį (kaip pas
mane), tai jis galėjo kažkurį laiką, kažkuriuo metu, _tekėti_ (nuolat
leisti), dėl ko kranelis gerokai _rasoja_ (praktiškai būna *šlapias*).
Korozija matyti ir iš nuotraukos. Ar manai, kad čia labiau dėl
mechaninio užveržimo? Neperveržei? Pamenu, kai įrenginėjau, tai man tas
ventiliukas toks gležnas pasirodė, tad apvyniojau sriegį stora teflonine
juosta ir švelniai sukau stengdamasis neperveržti...

p.s. įprotis užsukti įvadą tikrai geras.