Tema: Re: Uzdelsto veikimo bomba [Dydis: 35.1 KB]
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-11-17 17:40:22
Matytas bajeris. Vakar pas mane namie santechnikas darbavosi del to pacio reikalo ir tokio pacio ventilio. O ji suluzo, kai as ji pats bandziau atsukti ir jis tiesiog subyrejo i sipulius. Santechnikas sake, cia masiskas reiskinis su sitais kinieskiskais kraniukais. Man dabar pastate kazkoki italiska uz 40lt (dvigubas kraniukas skalbenkei ir tuliko bakeliui), siaip sake geriau pirkti dar geresni, pvz. yra vokisku uz 70lt. Minejo kad kazkokiam viesam tulike, kai buvo poreikis atsukti tokius kraniukus tai suluzo visi alei vieno, isskyrus sita mineta vokiska.