Tema: Re: Junkers dujinio katilo montavimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-11-17 18:35:03
Tikrai nelabai supratai :)
Mano rasliava ne visa buvo skirta Tau kaip atsakymas. Dalis jos buvo kaip klausimas
kitiems...

Del elektros. Katilas jungiasi i 220-230 rozete su izeminimu. Elementarios bet ne
privalomos normos sako, kad reiketu saugotis labiau dedant papildomos apsaugas nuo
nuotekio. Toliau kalbejau apie savo problemas pabrezdamas, kad katilo viduje yra 24V
transformatorius nuo kurio veikia visas katilo "protas".

Nuotekio rele sauganti Tave nuo elektros smugio pagaminta taip, kad iejus tam tikram
kiekiui elektros energijos per viena laidininka jos turi iseiti tiek pat per kita
laidininka. Jeigu vistik del kazkokio nusitrinusio laido ar dar ko kazkiek tos energijos
nuteka i siena ar i vamzdi, ar i Tavo ranka prisilietus prie katilo - nuotekio rele turi
atjungti maitinima. Cia labai grubus-kolukietiskas paaiskinimas. Ir tai relei visai
nesvarbu kokio galingumo katilas, svarbu tik, kad nuotekio nebutu.

Beje, dujinis katilas naudoja apie 16-20W/h kai miega ir dega + siurblio galingumas.