Tema: Re: Q: Junkers dujinio katilo montavimas
Autorius: Sail
Data: 2010-11-16 08:44:45
Matai, pas mane dujininkams priduota su senu katilu. Ir gyvenu ten jau 10
metu. O dabar jiems visiskai iki lemputes, kas ten pas mane ir kodel.
Cia tik pirma karta priduot reikia. Paskiau tik bobulka uzeina karta du i
metus skaitiklio patikrinti, ir tiek is ju ziniu.

Galejau pirkti ir originala, bet paprastas santechninis buvo cia ir dabar ir
uz kapeikas.

750 - tai kazkur trecdalis kainos ar panasiai, kiek atsiejo man
kondensacinis katilas, dabar jau tiksliai ir nepamenu, kiek ten buvo.
Kadangi perdarinejau viska pats, buvo sportinis interesas padaryt kuo pigiau
ir kad gerai veiktu.
Tai taip ir gavos.

Galu gale reikalui esant tuos vamzdzius iki indeklo pakeist tai vieno vakaro
darbas.