Tema: Re: Gipso kartono lubu karkasas
Autorius: QL
Data: 2010-11-12 23:50:59
keistoka teorija.
saule i lubas vistiek nesvies,  reiskia lubos atspindes tik jau
atsispindejusia nuo zemes lauke ir nuo grindu, sienu patalpoje sviesa -
labai nusilpusia. Jei sienos sviesios, tai ir tas lubu duodamas sviesumo
pokytis  bus mizernas.
cia gal tam destytojui tokia ideja trenke galvon, tai pradejo erezijas
skleisti. Seip tokie dalykai turetu remtis proporciju ir grozio kriterijais,
nes ir taip baisu i Lietuvos grycias ziureti.