Tema: Re: Q buitinio suvirinimo aparato megejui
Autorius: Sail
Data: 2010-11-11 12:55:28
Geris tai svoris ir reguliavimo patogumas. Cia panasiai kaip paprastas
halogenu 12V transformatorius ir elektroninis. Buna inverteriu, galinciu
dirbt TIG rezime. Cia tau internetas daugiau paaiskins, neverta man rasyt.
Trumpai - virinimas nelydziu elektrodu inertiniu duju aplinkoj.

Sako inverteriniai geriau virina, nebandziau. Gal charakteristikos kitokios,
nei paprasto transformatoriaus. Giliau pasiknisus, virinimas istisas
mokslas, kieta/minksta charakteristika ir taip toliau.
Inverterio minusas pagrindinis tai, kad sugest gali ir remontas atsieis
nepigiai. Trafui tik perkaitmas pavojingas.