Tema: Re: Q buitinio suvirinimo aparato megejui
Autorius: KJ
Data: 2010-11-11 10:03:31
Labas,

Kadangi dirbu toj srity, galiu pasakyti - Austrijoj tik vienas rimtas
gamintojas - FRONIUS. Visi kiti su pavadinimais AUSTRIA yra kiniski, ant
kuriu kokie nors turkai klijuoja lipdukus.
Juo virint gali net ir nemoksa - t.y. nemokantis.
Kiniski visi pigesni, kaina prasideda nuo 700 Lt su PVM.  Cia kaina tokiu
aparatu, su kuriais problemu nebus - virins su 3.2mm elektrodais,
neismetines 16A buitiniu saugikliu, neuzkais po 3 elektrodu, ko pasekoje
nereiks rukyti 4 cigareciu ir laukti kol aparatas atves.

Klausimus i e-mail'a galit siusti, atsakysiu kiek sugebesiu, nesamoniu
nesiulysiu. :)
--

KJ