Tema: Re: 108 mm slifavimo diskas galandymo staklem
Autorius: Arj
Data: 2010-11-09 11:03:45
viskas ten zjb tiek su staklytem, tiek su dilde.
Tik dilde irgi nepigi (jei neklystu ~40lt eiles, kartu su papildomom skardelem), o staklytes ~100.
Veikia tiek tos tiek tos.
O saip tai buitiniam naudojimui tai geriausia dilde, su ja ne taip greit grandine sudyla ir galima tiesiai miske naudoti
(kas beja ir rekomenduotina)