Tema: Re: 108 mm slifavimo diskas galandymo staklem
Autorius: KG
Data: 2010-11-09 10:48:55
diskas per greitai sukasi ir pačią dantuko viršūnę atgrūdina
ko pasekoje atgrūdintas metalas iškart vėl atšimpa
kad visus dantukus nuims vienodai ir kampą, kad staklės tiksliau išlaikys
tai taip
ir šiaip kiek žinau rimtam elektriniam įrankių galandimui yra spec staklės
itin lėtų apsukų ir dar drėkinamos vandeniu
tokios kaip Tormek.com su ~100 RPM
žinoma ir pats diskas ne paskutinėje vietoje :)
bet jos 10 kart brangesnės :)

aš savo grandinę galandu su Stihl rinkiniu kuris apie 40lt kainuoja ir
viskas puiku
http://79.98.31.33/products/138-galandinimo-komplektas--stihl---325----grandin%C4%97ms-?Category_id=70
vien tik dildė su šablonu-ribotuvu pigiau
http://79.98.31.33/products/134-galandinimo-%C5%A1ablono-komplektas--4-0-mm-?Category_id=70

kg

, bet pas m