Tema: Re: Kuom pakeisti virtuvinio durelių pakėlimo mechanizmus?
Autorius: mindiucha
Data: 2009-03-21 21:30:02
Tai yra pakelejai. Ju tik tokia ir yra funkcija, pakelti ir uzfiksuoti
pakeltas dureles. Leidi dureles su didesne jega. labai malonus nusileidimas
gaunasi su amortizatoriais ant vyriu. Teisiok nereikia saugoti, kad
nesitrankytu. Pas tave foto atrodo, kad nera amortizatoriu. Jei vyriai
BLUMiniai, tai rekomenduoju dasipirkt.