Tema: Re: Kuom pakeisti virtuvinio dureliu pakelimo mechanizmus?
Autorius: bullka
Data: 2009-03-21 20:22:22
Kaip jie veikia? T.y. pradedi daryti ir toliau jau pacios pakyla dureles?
Pagal ka parenkamas galingumas ir to stumoklio ilgis? T.y. kaip man
taisyklingai pasirinkti?

Ar atidarius pakyla iki virsaus ar kazkokioje padetyje fiksuojasi? Kaip
nuleisti dureles: tiesiog stipriau stumti zemyn?

Apacioje nereikia kokio magneto, kad nekiltu pacios i virsu?