Tema: Re: Satybinis konteineris
Autorius: @runas@sUser
Data: 2009-03-20 21:01:40
Tai kazkur cia buvo apie "Sarvo" duris klipukas, kaip yra pasakes senas
"medvezhatikas" - nera neatidaromu duru, yra tik laiko, sugebejimo ir
triuksmo deficitas (laisvas citavimas). As tai ziuriu is savo varpines - yra
pastoviai gyvenanciu kaimynu sodo bendrijoje, jie turi sunu, kurie taip pat
triuksma kelia, netgi tada, kai kaimynu namie nera, taigi siuo atveju
signalizacija suveiktu geriau nei "Sarvuocio Potiomkino" lygio patalpos,
aisku, viskas galima, kai pinigine kisene drasko...