Tema: Re: Satybinis konteineris
Autorius: nexus
Data: 2009-03-20 15:45:29
o negeriau nusipirkt butu nes jei ilgesniam laikotarpiui ta nuoma labai
jau ispudingai sukapsi :(
sau statybu pradzioje pirkau is klaipedos uz 5000 lt pasibaigus statybom
pardaviau...
svarsciau apie metalini garaza, taciau su jais daugiau problemu nei
naudos per tuos visus perkelimus ir panasiai, atlupa stogus ten jiem
lengvai nenorejau labai rizikuoti...