Tema: Re: atejo laikas klotis grindis,net nzn ka klot,patarkit
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-03 17:45:10
Kamstis paprastai lakuojamas. Klijuojamas buna lakuotas gamukliskai arba nelakuotas. Suneriamas (sistema kaip laminat dedant, tik jau nereikia jokiu pakloto, nes apatinis lenteles sluoksnis eina is "techninio" kamscio, kuris savaime kaip paklotas) buna lakuotas gamykliskai. Gamyklins lakavimas velgi ira keliu rusiu, gali rinktis brengesni - labiau atsparu devejimuisi laka. Nepamenu bet ten berods garantijos ar ne nuo 5 metu iki... duoda. Lakuojant pacima velgi viskas priklauso nuo pasirinkto lako. Naudoju trumpai, tad dar praktiniu atsiliepimu apie lakavimo butinuma negaliu pasidalinti. Bet kolkas tarnauja danga gerai.
Pacios dangos yra ivairiu rastu ir groziu, gali buti naturalios spalvos, gali buti balinta ar pan. Viskas pirklauso nuo kisenes. Jei gerai pamenu orentacines kainos renkantis klijuojama is pigesniu suma gavosi apie 90 lt (cia kamstis su suklijavimu ir nulakavimu). Jei geria pamenu skaiciavima panasiai gaunasi (apie 90-100 lt) suneriamas kamstis jau gamykliskai lakuotas, kuri gali susideti jau pats. Bet as dejau ant sildomu grindu, tai kad perdaug neizoliuoti (kastis is idejos neblogas silumos izoliatorius, geresnis uz medi) rinkausi klijuojama varianta ir samdziau.

Beje, del sildomu, negaliu garantuoti, nes ziureta buvo pries 2 metus, bet regis 6 mm kamscio atitinka apie 12-14 mm medzio kaip silumos izoliacijos. Na kazka panausau buvau rades ir susidariau sau nuostata, kad klijuojamo kmascio silumos izoliacija atitinka laminato/parketlenciu stori rekomneduojama sildomoms grindims, storiau jau butu virsyjamas max rekomnduojamas. Is praktikos, galiu paskayti kad su klijuojamu kmasciu grindys sila be problemo, per salcius nebuvo jokiu bedu.

T:)