Tema: Re: atejo laikas klotis grindis,net nzn ka klot,patarkit
Autorius: Rimas
Data: 2010-11-03 07:45:12
Dėk kamštį. Nežinau kaip draugauja su grindų šildymu (pas mane šildymo
nėra) bet grindys akivaizdžiai šiltesnės (tas tau turbūt neaktualu) ir
žymiai maloniau vaikščiojasi nei ant laminato.

Susideda kaip ir laminatas. Ar ilgaamžis? Nu turbūt jau apie 3 metus
praėjo - kol kas nei žymės. Naudojamas virtuvėje. O kaip bus toliau...