Tema: Re: Duju sanaudos
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-27 15:58:02
na siaip tai tada reikia ziureti gal pareguliuoti reikia virykle.
O ir siaip,neaisku kas ir kaip is tiesu, tad tie 2-3 kubai gali buti elementari paklaida. Siaip jau bendrai 1 ar 2 virti valgi beveik tas pats duju sanaudom, esminis skirtumas tik kad dviem verdant sriuba reikia uzvirti vandens siek tiek daugiau. Toliau virimo laikas juk tas pats, arba kepant kotleta jokio skirtumu du ten kotletai ar keturi kepa :)
Dar taupymas, uzdeda mazesni puoda ant didziausios skyles, liesna glosto puodo sonus, vietoje to kad kaitintu dugna ir realiai kazka virtu. O jei dar po dujininku pakito slegis tai tas efektas gal ir sustiprejo.
Na ir elemtariai, kada nurasomi skaitliuko parodymai (ziurek viena karta laikotarpis gavosi 25 dienos, kita jau 35), bei kiek imama rodmenu, nes deklaruojasi suapvalinus iki sveiko skaiciaus, tai jau ant apvalinimo per du mensius gali gautis kubas.

T:)