Tema: Re: Duju sanaudos
Autorius: bzik
Data: 2010-10-27 14:32:55
manau tokius dalykus reikia ziuret vietoj. Gali but, kad reikia katilo reguliavima atlikt. Bent as kai pries menesi dariau profilaktika, ji naujai sukalibravo.
Mano kaimynas pernai putojosi kaip ji apgaudineja. Atseit rudeni pasireguliavau pralaiduma, kad liepsnele melyna butu, o per salcius ji geltonai raudona patapo=dujininkai dujas skiedzia. O kad del didesnio vartojimo galejo pakist slegis, kad gal visus kampus uzkamsius oro padavimas pakito, nesuvokia - kalti apgavikai dujininkai.