Tema: Re: dregmes surinktuvas
Autorius: Zolla
Data: 2010-10-23 18:02:08
matai, pas mane vamzdis pratrūko (nežinau kiek laiko tas vanduo bėgo), kuris
eina po grindimis, kaimynui per lemputę net varvėt pradėjo. Nuėmus plintusus
pas save gretimos patalpos buvo drėgni pasieniai, bet po grindimis plika
akimi šlapumos nėra. Tai manau, kad grindyse yra tos drėgmės po betonu. Tai
va ir galvoju, gal drėgmės surinktuvas padėtų.