Tema: Re: virtuvine technika - patarimai ir paprotinimai laukiami
Autorius: solara
Data: 2010-10-15 12:32:36

"aiva" <aiva@xxx.lt> parašė naujienų
news:i993an$5t0$1@trimpas.omnitel.net...
> baldininkas, su kuriuo bendravau, sake pirmiau susipirkti prietaisus, po
> to baldus uzsakineti, nes jei darai pagal matmenis, tai visokiu paskui
> nesklandumu pasitaiko. kiek cia tiesos, ar tikrai riekia buitine
> susipirkti pries uzsakant baldus? o gal po tokio paaiskinimo ir karto kito
> baldininko dairytis?

teko gamintis 2 virtuves, abiem atvejais pakako pasakyti modelius (buvom
išsirinkę bet dar nepirkę).
baldininkams nekilo problemų pagal juos susirasti montavimo brėžinius ir
pagaminti baldus
jei net modelių nežinai, tai taip, baldininkas teisus, gali kilti problemų
Yra baldinininkų kurie reikalauja pačius prietaisus jiems nuvežti :) Jei ir
taviškis tokius reikalavimus kelia, gal ir galima kito pasidairyti :)

> virtuveje duju nera, tai kaitlente galvojam indukcine. kokia atsiliepimai
> butu - geras tai dalykas, ar nevertas demesio?

labai vertas dėmesio, pats geriausias update'as mano naujoje virtuvėje :)
valymo patogumas ir užvirimo greitis veža :)

> atsidariau pacia pigiausia AEG
> http://www.electrolux.dev.lt/catalog/7/49/kaitino_plokstes_ag/28.htm
> mano supratimu joje yra viskas, ko reikia - kiekvienos vietos valdymas,
> remukas aplinkui (sake, kad valyti kazkiek nepatogu, bet uztai nepribega
> ant spinteliu). klausimas, kokios dar funkcijos yra tikrai praverciancios
> ir naudojamos, kaip pavyzdziui likutines silumo indikatoriai, pause (kai
> nesusiduriau tai nesuprantu, kuo stop-go skiriasi nuo stop-go-pause).
> siaip daiktas naudojamas praktiskai kasdian, todel reikia  patikimos,
> patogios naudojant ir priziurint.

Man asmeniškai rėmukas  - nei grožis, nei patogumas. didelis minusas. Pirmą
turėjau su rėmuku, antrą dabar - be,
būna kad puodas išbėga plačiau nei kad ant kaitlentės,  bet tai laaabai
retas atvejis. o vat su kaitlentės valymu susidurti tenka N kartų dažniau.
Išsirinkau kaitlentę http://www.electrolux.lt/node38.aspx?productId=37287,
tik kiek senesnį modelį
tas 'neribotas kaitinimo paviršius' imho marketinginis triukas, nes vistiek
yra 4 kaitinimo elementai ir turi padėti ant kryžiuko, o ne bet kur
Bet nepaneigiamas pliusas man šioje kaitlentėje yra gabaritai. Ji platesnė
už standartines. kadangi keptuvės ir puodai pas mus kažkodėl tik didyn ir
didyn, tai labai patogu
ant standartinės plačią keptuvę ir didelį puodą sunkiai gali sutalpinti.
Kitas privalumas konkrečiai šiame modelyje - valdymas. Gali iškart vienu
bakstelėjimu perjungti į norimą galingumą (pvz iš '9' į '4') nes kaitlentėje
yra visa galingumo skalė. Standartiškai tą atliekant reikia baksnoti 5
kartus :) Smulkmena, ale maloni :)

> [...]
> reikia ir paliekam likusius programai pabaigti. kasdien naudojamas
> daiktas.  is funkciju pilnai pakanka dabar turimos - atidejimas,
> elektroninis eigos indikatorius, keli pasirenkami mygtuku plovimo rezimai.
> esminiai akcentai - gerai plautu, negestu, ekonomiska, patogi sudedant
> indus (butu kur stambesnius puodus ideti). kokias firma/modelius verta
> ziureti. aeg naudojam jau 10 metu, kaip ir gerai viskas. bet gal per ta
> laika kas pasikeite rinkoje, kazkas suprastejo, kazkas pagerojo. ir gal su
> funkcijomis taip pat atsirado kas nors pasiteisinancio ir patogaus.

Nelabai žinau kam reikalingas matomas skydelis, jei reikia ką įdėti ar
išimti veikimo metu - atidarai ir dedi, ką duoda tas skydelis?
Jei labai labai reikia pažiūrėti kiek liko, vėlgi atsidarai ir matai, nors
mums tokio poreikio nebūna. bet suprantu, tai individualūs naudojimo
įpročiai
Su matomu skydeliu man būdavo minusas kad jis apsiterlioja ir reikia valyti,
taigi jei rinksitės su skydeliu - žiūrėkit kad danga būtų atspari pirštų
atspaudams
Patys naudojam pilnai įmontuojamą , Siemens, 60cm, modelio nebeatgaminu,
gerai plauna, normaliai džiovina, tyliai dirba, nusiskundimų jokių,
aplinkiniai daug kas turi AEG, ir pigesnes, ir brangesnes, kažkaip pas visus
viskas gerai

> [...]
> neisivaizduojam ar nebus kruva nepatogumu atsisakius kameros. nesinores
> parsinesus ledu porcija prie kavos po vakarienes begti su ja i sandeliuka.
> jei kas naudojates tais nulio zonos irenginiais, gal galit pasidalinti
> ispudziais - ar patogu/uztenka tokio, kokie produktai ir kiek laiko toje
> zonoje gali laikytis. ar turint toke kamera daznai naudojama. gal kas
> paprotins kokie modeliai siulomi rinkoje be kameros. saldytuvas sventas
> reikalas, turi veikti pe priekastu ir kadangi tai vienas is stambesniu
> elektros valgytoju, ekonomija ne paskutinis dalykas.

Antras pasiteisinęs pirkinys.
Šaldytuvas su nuline zona dabar smarkiai padeda taupyti maistą ir retinti
vizitus į parduotuvę
negaliu išvesti vidurkio kiek ilgiau išsilaiko, bet kad dvigubai - drįsčiau
teigti. anksčiau Net minties nebūdavo kad gali žalią mėsą savaitę šaldytuve
laikyti ir po to vartoti. o dabar tai realu.
Tik kad pasirinkimas tokių šaldytuvų kuklus, prieš metus buvo 2-3 modeliai
iki 3000 lt. Mūsiškis toks:
http://www.superpigu.lt/prekes/aeg--electrolux-sz-91840-5i.html

jis turi ir 2 kamerų šaldiklį, kas manyčiau yra patogu. Ledai kaip ten
bebuvę,
bet mes pvz. gausiai naudojam užšaldytas prieskonines žoles , taigi kokių
krapų nebėgsi į sandėliuką kiekvieną vakarą...
Taigi čia įvertinkit kiek jūs tą kamerą naudojat. geriausiai jau dabar
susidėkit visus produktus į sandėliuko šaldiklį ir išmėginkit praktiškai
apsieiti be virtuvinio

Vienintelis priekaištas ša;dytuvui būtų kad kiek mažokas/siaurokas, bet čia
jau visi įmontuojami pralošia prieš laisvai pastatomus.