Tema: Re: virtuvine technika - patarimai ir paprotinimai laukiami
Autorius: mummis
Data: 2010-10-15 11:59:42
  visus prietaisus tikrai patartina tureti (ar bent jau galutinai del ju
apsispresti) ish anksto.
pradeciau nuo shaldytuvo (man vien del jo reikejo siena perstumti :))
dar svarbu gartraukis, nuo jo priklauso virsutiniu spinteliu aukstis.

turint technika, galima daug grazhiau priderinti virtuves fasadus ar net
rankeneles.
melotch - no prijatno :)