Tema: Re: Skysta termoizoliacija - ka manot?
Autorius: dz
Data: 2010-10-15 00:20:14
nu su tuo lygintuvu ir as esu girdejes ta mita, cia matyt vadybinku kazkokia
ismislyta apgaule:), pries kokius metus skaiciau apie ta pati stebukla, bet
kitu pavadinimu tai is vebo pigumo ir pazodiniu techniniu apibrezimu vertimo
ispudi paliko nekoki. Ir aplamai ten deklaravo, kad tu dazu lemda (silumos
laidumo koef) yra kazkur 0.004, kas yra apie 10 kart geriau nei vatos ar
putos, o  kiek atsimenu ir KTU teorijos paskaitu, kad stovincio oro, kas yra
daugumos silumos izoliaciju veikimo principas, lemda yra 0.024...ir
garantuoju, kad sitas gaminys lietuvoj nesertifikuotas, nu nebent kaip kokie
dazai ir tiek:)

--
www.rees.lt