Tema: Re: Zemes kaina Vilniaus mieste
Autorius: eSSas
Data: 2010-10-24 17:53:15
2010-10-24 17:16, Vidas Makauskas rašė:

> Tau atrodo, kad taskausi, o man atrodo, kad konstatuoju priezastis kodel ir
> kieno deka Lietuva visa laika bus smirdanti skyle. Be to pas ka nepamatuoti
> teiginiai?

Dzin tie teiginiai, pakalbekim apie politika. Kiek teko susidurti,
labiausiai teviske keikia baigtiniai padugnes - padorus zmones dirba
(daznai - dantis sukande) ir neturi kada kvykti, kaip jiems cia xjvai.
Tarpiniai dar sugeba emigruoti, ir nedera to peikti. Jie bent kazko
imasi, uzuot lake patvoriais ir kaltine pries 20 metu subyrejusia
sistema. Taip, "visa samoninga gyvenima dirbe Lietuvai" yra urodai ir
gana apie juos. Taip, Vilnija pilna alergija kelianciu usuociu, kurie
apart itartinos kalbos neskuba palaikyti daznai itartinai beviltisku
(aka 11 namu 22 aruose) projektu. Neuzsiciklink ant ju, ir gal tai leis
pajudint sikna ir kazka PRASMINGO nuveikt savo (o kartu ir teviskes) labui?

S.

PS. Po velniu, na kiek gi galima inksti???