Tema: Re: Zemes kaina Vilniaus mieste
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-10-20 19:19:18
Draugas pasistate nama prie Nemezio ezero link Didziasalio. Nepastebejau,
kad trukdytu lektuvai. Todel Kalnenuose dar maziau itakos turi. Man
asmeniskai, jeigu lektuvai ir skraidytu virs galvos, tai tikrai ramiau
reaguociau, negu gyventi Vilniuje prie judrios gatves. Mano motina gyvena
prie Zalgirio stadiono tai langa atidaryti problema - pavyzdziui sustoja
gatveje koks autobusas ir pilna buta dyzelio smarves privaro. Jeigu butu tik
triuksmas butu puiku.