Tema: Re: sildymo projekto
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-13 22:12:00
nebutinai, bet be projekto daugiau sansu prisadryti nesamoniu, nei pries tai
pasidarius bent shemute ir apmascius kas ir kaip veiks. Bet zinoma,
projektas negarantuoja, kad viskas bus gerai, nes ir ten gali pripjauti
grybu. Bet bus bent ant ko paburnoti :) Jusu valia, daryti ar nedaryti
projekta, tai ne gyventi ar mirti klausimas.

T:)