Tema: Re: sildymo projekto
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-13 00:15:01
nebutinai. Man ir paskaiciavo, ir vaikinukai padare pagal tai kas buvo
suskaiciuota.
O tiems kas abejoja, tai pasiskaitykite newsgrupa apie problemas kas su
kokiom susiduria kai sumontuoja pagal sistema "taip bus gerai". Paskui tai
boileris nesyla, tai siurbliuku keturiu reikia sistemai, tai dar koks
velnias. O ir radijatorius parinkti reikia atitinkamo dydzio, zinoma
didesnius susitacius nepralosi, bet kam moketi daugiau uz tai ko tau
nereikia.

Beje, jei namas ir zadi videlto pridavineti ji kai baigsi statyba, tai pagal
galiojancia tvarka reikia silumo inspektoriaus pazymos. O kad ja gauti tai
praso sildymo sistemos projekto ar schemos.

T:)