Tema: Re: elektros instaliacija, kiek LT už tašką?
Autorius: Evaldas
Data: 2010-10-12 11:11:09
Rašai tarsi mano mintis skaitydamas

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:i9138g$nfj$1@trimpas.omnitel.net...
> Man regis skaiciavimas uz taska yra kaip orientacija, jeigu kartais norai padidetu darbo eigoje. Siaip susitari ka tau turi padaryt ir kiek uz tai sumokesi. Viskas!
Pagal zvaigzdes , pagal orus tai bus skaiciuojama-koks tau skirtumas?  Sukertate rankomis.  Aptarta tasko kaina igyja prasme, kai derybos jau baigtoas, taciau darbu eigoje, tu pavyzdziui uzsimanai keletos papildomu rozeciu, salia batu dezes . Na, tau prie sutartos samatos ir primeta ta suma. Tai netgi drausmina uzsakova-rekomenduojama apsisprest is anksto ko noresi, nes siaip uzsimanyto tasko kaina turetu but apciuopamai didesne nei samatoje numatyto (samatoje egzistuoja pvz  nuolaidos uz kieki)  Elektrikams irgi malonu, kai norai aptarti  is anksto. O jei zmogus uzsimano VIENO naujo tasko kitame miesto gale-pastarojo kaina aplamai didele turetu but :)