Tema: Re: elektros instaliacija, kiek LT už tašką?
Autorius: Gintas
Data: 2010-10-12 10:37:52
Man regis skaiciavimas uz taska yra kaip orientacija, jeigu kartais norai padidetu darbo eigoje. Siaip susitari ka tau turi padaryt ir kiek uz tai sumokesi. Viskas! Pagal zvaigzdes , pagal orus tai bus skaiciuojama-koks tau skirtumas?  Sukertate rankomis.  Aptarta tasko kaina igyja prasme, kai derybos jau baigtoas, taciau darbu eigoje, tu pavyzdziui uzsimanai keletos papildomu rozeciu, salia batu dezes . Na, tau prie sutartos samatos ir primeta ta suma. Tai netgi drausmina uzsakova-rekomenduojama apsisprest is anksto ko noresi, nes siaip uzsimanyto tasko kaina turetu but apciuopamai didesne nei samatoje numatyto (samatoje egzistuoja pvz  nuolaidos uz kieki)  Elektrikams irgi malonu, kai norai aptarti  is anksto. O jei zmogus uzsimano VIENO naujo tasko kitame miesto gale-pastarojo kaina aplamai didele turetu but :)

del tasku skaiciaus-cia jau kaip ponui norisi. Blokiniame name as pvz skaiciuoju kiekviena duobe instaliacinei dezutei  betone. Vienam zmogeliukui-kambaryje ju susidare-apie 50 :) Paprasciausiai zmogus nenorejo nei vieno atsakotuvo , prailgintuvo ir t.t. Daug aparaturos maitinimo laidu, koloneliu, tv, Lan pajungimo rozetes, apsvietimo kruva. Sugreziojo betonines sienas kaip sveicariska suri :)