Tema: Re: Elektrinis kultivatorius atsiliepimu
Autorius: monaxas
Data: 2010-10-13 06:51:43
Tai vat aš ir apie tą patį.
Bet ne brandas širdį glosto, o jausmas kai dirbi ir jauti, kad įnagis tavęs nepaves.
Beje, dėl tų 4 arų. Pas man T380 būtent tokiam plotui ir pirktas. Pabirbinamas kokius 8 kart per metus. Velėnos plėšyt jam nebetenka, bet lysvukes sufrezuoja smagiai.

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:i92g5v$t1b$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> istraukimo gerve, kad galetum nuvaziuoti iki pasto dezutes uz 10 metru bet
> kada ziemos metu :)
> Patikek, turiu as kultivatoriu ir dirbes su juo ne po 4 arus, todel ir
> sakau, kad 4 aram jis yra nebutinas. Uz tuos 100 litu per metus gali
> pasisamdyti jauna, stipru ir greita vaikinuka, aprengti ji krutais
> darbiniais rubais uz 100 lt, iduoti kruta brendini fiskaro kastuva ir grebli
> po 150 lt ir paliedi i tuos 4 arus. Pats eini su buteliu alaus pas kaimyna
> ir jei jis dar nemate, tai parodai jam koks krutas pas tave "kultivatorius"

>>> 150-200 lt. Palyginimui nuoma savaitgaliui 90 lt plius 5 litrai benzo