Tema: Re: Elektrinis kultivatorius atsiliepimu
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2010-10-10 22:24:10
nu 4a galima sukultivuoti išbandyta.
bet kadangi pas mane dirva buvo suarta ir nieko daugiau nedaryta tai
po 3 val darbo toks elektrinis kultivatorius užsilenkė.
Šis kultivatorius daugiau skirtas geliu lysvem pasidaryti
rimtesniam kultivavimui ismesti pinigai.
gal geriau dasimesti dar 300lt ir nusipirkti benzinini
http://www.e-senukai.lt/sodo-darzo-ir-buities-prekes/zemes-ukio-technika-iranga-irankiai/zemes-ukio-technika/kultivatoriai/210050952946_2.html

o dar geriau už 960lt MTD