Tema: Re: pirties krosneles AITO
Autorius: pablas
Data: 2010-10-08 22:52:03
  Is esmes pritardamas Shownanui, dedu ir savo trigasi.
Is tiesu ketinu pradeti serijine geru krosneliu gamyba, todel esu gerai
isstudijaves busimu konkurentu gaminius. Ypac tokius gerus,kaip Aito.
Deja, siuo metu vos speju projektuot murines krosnis, todel metaline
"uzstrigo".
  Pagrindiniai bruozai: "ugnis per akmenis", uzdaras konturas,
ergonomiska, estetiskos isvaizdos, panaudota spiziaus detales.

Didziausi trukumai: Korpusas pernelyg karstas. Gandai apie vaikelei,
piesianti ant virsutinio dangcio, yra perdeti (o gal pokstas): virsus be
termoizoliacijos. Kitas trukumas yra pernelyg zema pakura. Prarandama
nemazai laiko iskurenant.
  Na ir didziausias - Kaina. Nelabai isivaizduoju pirties su 100kg
akmenu, todel rinkciausi tik su ne maziau kaip 250kg. Tokia Aito jau
kainuoja nebe 5kLt, o maziausiai dukart daugiau.

   Visgi Aito yra labai gera krosnis, o klimatas garineje su ja yra
suvaldomas. Ypac, jei krosnis apmurijama. Todel jei nesat dideli
vanojimo megejai, o tik megstat sodru gara ir malonia siluma - si
krosnele labai geras pasirinkimas.