Tema: Re: Del virstinkines instaliacijos
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-10-07 13:23:47
Klausimas Evaldui.
Kai kabelis eina ne po tinku ir ne lovelyje, ar nera butina ji vesti plastikiniame
vamzdukyje? Maciau rekonstruojamose objektuose, kur svarbus kiekvienas litas, rusiuose
visi laidai arba loveliuose arba pl. vamzdukuose, sujungimai pl. dezutese (tik
virstinkinis montazas) ?

"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message news:i8jt27$o3s$1@trimpas.omnitel.net...

> Jei siena nėra idealiai lygi tai bent jau man tvarkingai apkabomis prikabintas kabelis
gražiau žiūrisi už "baltijos bangomis" banguojantį lovelį. Bet čia skonio reikalas.