Tema: Re: Del virstinkines instaliacijos
Autorius: Evaldas
Data: 2010-10-07 10:32:23
"JuliusD" <butas@ blog.lt> wrote in message news:i8jrum$m49$1@trimpas.omnitel.net...
> Reikia pakeisti intalacija sename name. Namas perstatytas, pristatytas, tai
> visko ten yra ir medzio ir muro, o senus laidus peles nugrauze :)
> Planuoju kloti i instaliacinius lovelius YDYP kabeliuka ar cia viskas gerai
> su sita ideja? :)

Jei siena nėra idealiai lygi tai bent jau man tvarkingai apkabomis prikabintas kabelis gražiau žiūrisi už "baltijos bangomis" banguojantį lovelį. Bet čia skonio reikalas.

> Niekaip neapsisprendziu su virstinkiniais jungikliais rozetem, nes rimtu
> gamintojai tokiu nedaro, o jei daro kosmines kainos... Kolkas renkuosi tarp
> Vilma SL+250 ir Schneider Prima kas geriau?

Šiaip Vilmos karma (tik jungiklių) nėra gera.

> Dar klausimelis del boilerio. Kombinuotas, el. galia 1500W. Atskiras laidas
> reikalingas? Sroves nuotekis butinas?

Atskiro laido nebūtina, sr. nuotėkio apsauga pageidautina, bet pagal taisykles nebūtina jei jungsi tiesiogiai be rozetės.

> Ir klausimelis del pirteles. Eina laidas per visa nama ir keli metrai lauke
> viso ~40m. Pirteleje tik apsvietimas ir roztete kokiam fenui. 3x2.5 kabelis
> neperplonas tokiam atstumui?

Pilnos akys būtų ir 1,5, bet žinau čia newsusoe visi mėgsta rezervą "kažkam, kas galbūt kada nors bus"