Tema: Re: perkamo NT isiskolinimai
Autorius: Salas
Data: 2010-10-05 10:35:25
Na as viena patarima galiu duoti, kad neuzliptum ant to pacio greblio, kaip
as.
Kai tik susitvarkysit dokumentus, lekt iskarto ta pacia diena registruoti.
As sutvarkiau dokumentus penktadieni vakare, o pirmadieni diena kai nuejau
registruoti, pasirodo atejo arestas butui.
Anstolei paskambinus ir pasakius, kad as jau esu kitas savininkas, ji vis
tiek nesutiko nuimti aresto. Visa laime kad pardavejas zmogiskas pasitaike,
ir pranesus jam apie aresta per diena sumokejo skolas ir buvo nuimtas buto
arestas.