Tema: Re: perkamo NT isiskolinimai
Autorius: AurimasB
Data: 2010-10-04 20:21:05
skolos lieka savininkui, taip nurodoma pirkimo-pardavimo sutartyje, suzinot
arba prasai notaro uz papildoma mokesti turbut, nors tvirtindamas sutarti
kur parasyta kad isiskolinimu nera, kogero ir pats turetu pasitikrint ?
arba pats per tinklus pereini. as pirkau buta irgi buvau biski issigandes
kai silumos tinkuose paklausiau ir suzinojau kad buves savininkas 16klt
skoloj, uz namu valda 800lt uz elektra 300lt, kadangi elektra buvo
reikalinga, tai kad sudaryt sutarti ir pajungt atgal reikejo skola sumoket,
paskui pinigus atidave ankstesnis savininkas, o skolos is namu valdos ir
silumos tinklu taip ir liko buvusio seimininko rupestis..