Tema: Re: Ciuziniai
Autorius: trans
Data: 2010-10-05 20:01:29
Jo Zoran ten be jokio gailescio su mamytem :D Paskutinis topikas berods
sitas http://www.supermama.lt/forumas/index.php?showtopic=622157&st=0

Del grybelio jokie ciuziniai neskirti det ant plokstes. Ant lenteliu galima
det spyruoklinius. Lateksiniams, HR ir panasiems reikalingos
sprendzinuojancios groteles.

is Lono siulomu labiausiai vertas demesio Fortuna bio. Masciau apie Metzeler
Platinium Tubes, bet del subjektyviu pojuciu ir kainos pasirinkau Bonaire.