Tema: Re: "rusio" padarymas
Autorius: bzik
Data: 2010-10-04 14:16:58
sodyboje, pagal tipus, yra pusrusis po lauko virtuvele. Kokie 6m2 ploto, 1/3 sienos virs zemes, lubu aukstis dabar 1,95cm. Kapitaliai tvarkyt galima, labai abejoju ar verta, nes sodybos rusys uz 32km nuo namu. Ziema geriausiu atveju kas pora savaiciu gali nuvaziuot, bet parsivezus viskas keliaus i sausa siluma.
Man geriau sandeliavima persikelt prie namu.