Tema: Re: Dvitejos (H) sijos sujungimas
Autorius: Donatas
Data: 2010-10-02 21:46:24
Va cia ir beda,kad sija (butent sitas tipas ) buvo ir taip paskaiciuota kaip
ribine tokiai vietai (priimant apkrova 200kg/m2) , tai jei dar sumazeja jos
tvirtumas tai ... Jei deti ploksteles ir virsuje ir apacioje izvelgiu dar
viena beda - virsuje desis istisinis murlotas kuris "pakibs"  ant tos
ploksteles. Isimti ta murloto dali kur yra plokstele ? O koki ploksteles ~
ilgi reiktu imti ?

Kaip matau kuo toliau tuo daugiau grybu su ta sija gali buti ir ant galo -
po gero sluoksnio sniego uzkris ant mano masinos ....