Tema: Re: balionelis / elektrosokas / dujinis
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-03-17 21:25:29
nezinau... kaip ten bute butu sunku pasakyti, jeigu pradeciau su savo
Browning GP Vigilant Renaissance saudyt...:( bute gal geriau tikrai
elektrosokas prie lovos. va jeigu gatvej, gamtoj, jeigu vietoj savo
ginklo tureciau ten koki 6 mm revolveriuka, tai ne kas uzpluolus. jei
jau issitrauki ginkla - sauk normalia i kokia kelio girnele. nes bus
bedos su rimtais maumais. man jau buvo. o su 5 mm jau tiesiai i aki
reiktu taikyt, kaip kokiam raganosiui ar drambliui kad patiest :)