Tema: Re: balionelis / elektrosokas / dujinis
Autorius: Minde
Data: 2009-03-17 18:51:27
va va, kad didesnis kalibras - tai da nereiskia kad geriau saudo! :))
maziukai tokie, smailus sovinukai kazkadais budavo, ale daba nzn, seniai
besaudziau is jo kai Glock'as po ranka :)
aisku, geriausia kad niekad ir netektu gyvenime jo panaudoti...
va pirma karta savaitgali buvau is seifo ishsitraukes nes ishsigandau: nakti
apie 12h pradejo rautis kazkas i buta, t.y. naglai bandyti rakinti duris...
sokau is lovos, prie seifo, dura i rankas ir nzn ka daryt :) klausiu kas -
px, rankena lenkia duru, rakta toliau spynoj raklina...
pasirodo kaimynas is virsaus v tiutilku girtas bande vienu aukstu zemiau
patekti i namus :)))
ale strioko buvo, rankos drebejo :)))
--
Minde